Blondinvickan

God kväll kära läsare!

Blir tokig på när inget fungerar, eller i alla fall inte går som jag vill... Men ska inte tråka ut er med mina tekniska problemas utan istället börja blogga vilket förhoppningsvis kommer vara lite mer läsvärt... :)
Jag vill inleda med att säga till alla trogna läsare att jag aldrig, aldrig har bloggat innan! Så spänn fast er för det här vet man inte hur det slutar! Sitter nu hopkurad i tv-soffan med filt och en varm kopp te, under träningstid! Men kände mig lite krasslig idag så får bli innebandytid på detta sättet denna afton. På tal om innebandytid så har jag inte så många timmar att skryta med utan får väl snarare titulera mig som nybörjare! Fick i slutet av förra säsongen för mig att testa och Teleborg tog emot mig med öppna armar vilket jag tyckte var toppen! Bollsporter är däremot inget nytt för mig, jag har spelat både fotboll och tennis aktivt sen jag var sex, sju år. Just nu är det dock innebandy som gäller. Men man spelar ju faktiskt inte innebandy hela dagarna så då jag inte gör det vill jag gärna umgås med mina vänner och familj , äta lite kladdkaka och shoppa lite om budgeten tillåter det ;) Får ibland även in något annat spontant och trevligt i kalendern..

Och på tal om kalendern är det ju julkalendern på tv så här års och på tal om julkalendern så är det snart jul (!) och på tal om jul så är det snart julfest!! och den som inte kommer behöver heller inte komma på någon mer träning!..... ( och på tal om julfest har jag ingen aning om vad jag ska köpa för julklapp!) Och visst borde väl tomten komma med en vinst till oss i jul! Det är vi förtjänta av tjejer och det är bara en tidsfråga till vi åker hem med tre poäng i medicinväskan!

Avslutar med lite snabbfakta om mig själv eftersom det har kommit in önskemål om detta... Tog studenten i våras på Katedralskolan, gick natur-samhäll. Har sedan dess hunnit med att vara tennistränare, jobba på oxgrillen, Staples och nu är jag på Visma. Gillar: humor, sköna människor, resa, fiesta och semesta. Gillar inte: curlingbarn, irriterande domare och att gå upp på morgonen!

Det var allt för mig! Take care, kör hårt och sov lugnt!

"Va Gör Vi?!  Nu Kör Vi!"


Kommentarer
Postat av: Z

härligt inlägg miss. V!!! skönt att du hittade hit till slut ;)btw gillar ja skarpt din hejjaramsa, kort men innehållsrik. me likey!!! o va gör vi på lördag?? jo, då kör vi!!!

2010-12-07 @ 19:25:52
Postat av: Emelie

Zlatka!! Det är ju på fredag vi kör!!! =)

Fast det är klart.. På lördag smäller det med ju! =)

2010-12-07 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0