Hälsning från fjällen!

Hej alla glada innebandytjejer! Kom på att det nog var min bloggvecka förra veckan men det glömde jag bort totalt, så jag bloggar nu istället. Sitter i en stuga i Vemdalen och har för första gången både åkte skidor och snöskoter, det är inte illa. Anledningen till varför jag fick åka snöskoter behöver vi inte gå in på, he he. Musklerna jobbar iallafall i skidbacken, så jag kanske är tillbaka på planen när jag tränat upp mig här borta, eller vad tror ni? :)

Hoppas ni alla hade en mysig jul och att nyår blir minst lika bra. Själv firar jag det här uppe med god mat och troligtvis några rundor i backen om allt går som det ska! Vi syns igen nästra år, omladdade för att ta hem några segrar.

/Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0