Internetberoende?!

Hej tjejer!!

Jag vet att jag är några dagar sen med att blogga men jag har inte haft något internet på flera dagar på grund av flyttandet!!

Nu sitter jag i alla fall i den nya lägenheten och myser framför datorn! Tänk var förlamad man blir utan internet!! =)

Veckan som varit har jag lite svårt att reflektera kring då jag inte varit på varken träningar eller matchen! Men utifrån det jag hört känns det som om det är vår tur att vinna snart!!! Vi är på gång och nu i helgen ska det smälla!!

Vi avslutar med en grym träning ikväll och sen taggar vi till tusen inför söndag!!

Ses ikväll!! Kram på er!! =)
//Emelie


P.S. Följande ramsa bör gälla på söndag: Vi ska vinna, vi ska ta dem, vi ska göra köttfärs av dem!!! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0