Min tur!

Jahopp då ska vi se här!
Debut blogg för min del med men det ska nog gå bra! Vill börja med att tacka för en trevlig kväll i lördags! Kändes som att alla hade kul med god mat och nya men även gamla bekantskaper bildades! Avslöjade tomten gjorde vi med som gäckat Teleborg i 20år nu! För er som missade festen så får ni tyvärr aldrig veta vem tomtefar var. Nu blir det lite juluppehåll ett tag men hoppas att så många som möjligt kan träna ändå, tror vi behöver det ;-)

Lite snabbt om mig då! Heter Madde och kommer från Ingelstad ursprungligen. Är inne på mitt 11år inom innebandyn. Varit back i hela mitt liv och gjort max 1 mål per säsong. Omskolad till målvakt vid förra julen då mina benhinnor inte orkade med. Har i år hunnit vara målvakt, forward, back och göra 2mål på samma match! (undrar hur det här kommer sluta :S )
Jag är föreståndare på järnvägsgrillen där jag jobbar massor och lite till. På övrig fritid (då ja inte jobbar eller spelar innebandy) så har jag en foderhäst som jag rider så ofta jag kan! Övriga pauser tillbringar ja med att vända i dörren hemma inför nästa äventyr!

Heja ramsa: "Vi är starkast, vi är bäst, vi är de som vinner mest - go teleborg!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0