Jag kan blogga

Ja efter många om och men så kan jag blogga min vecka iallafall, har nyligen flyttat (eller ja nu är det snart en månad sedan) och haft lite problem med Telia eller Felia som många kallar dom, idioter kallar jag dom (men det tycker dom inte om). Men nu har jag iallafall fått mitt bredband, väntar fortfarnande med spänning på när digital-tvn kommer. Undrar om man kan begära att Telia står för min mobilräkning med tanke på alla dessa samtal jag tvingats göra till dom, men idag var absolut sista gången jag ringde dit, blev lite arg så samtalet slutade med att hon la på för HON blev upprörd.

Ja nu lämnar vi det och jag tänkte att eftersom att jag är ny i laget vore det kanske på sin plats med en liten presentation. Mitt namn är Emilia Elg kommer ifrån Väckelsång där jag bott i 21 år plus nån månad. Numera bor jag i stora staden Växjö. Jag har en mamma och en pappa, en lillasyster och en lillebror. Familjen består också av två hundar Tiffany Persson och Twilight.

Jag pluggar på Linnéuniversitetet, Coaching och Sport management, läser andra året där. Är väldigt intresserad av idrott, spelat fotboll nästan hela livet även fått in lite friidrott, ridning, gymnastik och dans också. Och nu tyckte jag att det var dags att börja spela innebandy, denna idrott som varit en väldigt stor del av mitt liv, stalkade i princip ett helt innebandylag i mina tidiga tonår, men det är en annan historia.

Blev inte ett så jättelångt inlägg men nu kallar tvättmaskinen (ibland saknar jag att bo hos mamma)

Ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0