Malle's talking:

Okej innebandybrudar! Då ska jag försöka mig på att göra ett litet bidrag till denna blogg...
Skriver detta samtidigt som jag sitter i soffan å pluggar och kollar på tv... så ni förstår säkert att det inte går så fort för mig.. Detta är min tredje säsong i teleborgs blåa kläder, men jag har spelat innebandy ganska länge och tycker fortfarande att det är grymt kul! En bidragande orsak till det är att jag spelar med ett så härligt gäng.

Vet inte om det har hänt så mycket spännande under veckan som gått. Vi har tränat på som vanligt med olika övningar och spel. Veckans höjdpunkt måste varit på onsdagens träning då Matilda och Mimmie hade fixat alldeles nya västar till oss :) Röda, gröna och icke illaluktande västar!

Resultaten har kanske varit lite upp och ner för oss än så länge men vi ger aldrig upp!!! Detta ska vi visa genom att ta nya tag å tagga ordentligt till helgens match så ska alvesta få känna att dom lever.

Nu ska jag återgå till mitt pluggande... eeh tv-tittande (sorry emelie)

Ses imorgon, pigga å glada!
//Malin


"Heja tjejer skjut som satan, genom nätet ut på gatan"

Pontus tvingade mig att skriva med en till hejaramsa å det är väl bäst att göra som han säger ;) Den är om Nemanja Vidic: "He comes from Serbia, he´ll Fucking murder ya" Han säger att vi kommer vinna med den inställningen!!!


Kommentarer
Postat av: matilda

Härligt inlägg Malin! :)

2010-11-21 @ 20:33:06
URL: http://matildaeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0